عرضه بسته‌های ویژه مکالمه و اینترنت به مناسبت دهه کرامت

همراه اول به میمنت آغاز دهه کرامت، بسته‌های ویژه مکالمه و اینترنت برای تمامی مشترکان دائمی، اعتباری و انارستان تعریف کرد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به مناسبت دهه کرامت از امروز ۲۲ خردادماه ۱۴۰۰ مصادف با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) تا یکم تیرماه سالروز ولادت امام رضا(ع)، بسته های مکالمه و اینترنت با تخفیف ویژه برای تمامی مشترکان در نظر گرفته است.

ترکیب بسته ویژه مشترکان دائمی و اعتباری به صورت «۳ گیگابایت اینترنت و ۳ ساعت مکالمه به مدت ۳ روز» است که با شماره گیری کد دستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷ مربع» می توان آن را با قیمت ۱۰ هزار تومان خریداری و فعال کرد.

بسته ویژه مشترکان انارستان نیز «۷ گیگابایت اینترنت به مدت ۷ روز» است که با شماره گیری کد دستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۶۷۱ ستاره ۹ مربع» می توان آن را با قیمت ۷ هزار تومان خریداری کرد.

از جمله مزیت های این طرح، امکان خریداری مجدد بسته ها در صورت اتمام حجم یا زمان بسته های مذکور در بازه زمانی اجرای این طرح است؛ همچنین مشترکان می توانند بسته های ویژه مختص ایام دهه کرامت را همزمان با سایر بسته های مکالمه و اینترنت فعال کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا